Niniejszy regulamin statuuje zasady sprzedaży usług za pośrednictwem strony www.annamadkaboska.pl przez sklep na ww. stronie oraz kontakt mailowy wskazany na annamadkaboska@gmail.com, świadczonych przez Annę Morzy-Brzosko, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą AMB Anna Morzy-Brzosko, ul. Wiedeńska 94AK, 02-962 Warszawa, NIP 7393036500

§1 Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poszczególnych określeń:

  1. Dane kontaktowe: AMB Anna Morzy-Brzosko, ul. Wiedeńska 94AK, 02-962 Warszawa, NIP 7393036500, annamadkaboska@gmail.com
  2. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.
  5. Miejsce realizacji zamówienia – on-line poprzez ustalony wspólnie przez Kupującego i Sprzedającego komunikator.
  6. Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy.
  7. Prawa konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2020 poz. 287 t.j. z późn. zm.)
  8. Produkt – dany produkt cyfrowy dostępny na stronie annamadkaboska.pl
  9. Usługa – minimalna i niepodzielna ilość sesji on-line, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest Ofercie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).
  10. Przedmiot umowy – produkty lub usługi będące przedmiotem umowy.
  11. Sprzedający: AMB Anna Morzy-Brzosko, ul. Wiedeńska 94AK, 02-962 Warszawa, NIP 7393036500, KONTO BANKOWE: 13 2490 0005 0000 4500 9150 6840
  12. System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem.
  13. Serwis/Serwisy: strona www annamadkaboska.pl
  14. Termin realizacji – ustalony między Kupującym a Sprzedającym termin realizacji usługi.
  15. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu na stronie www.annamadkaboska.pl lub kontaktu ze Sprzedającym oraz płatności określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatności; miejsce wydania zamówienia, dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

§2 Warunki ogólne

  1. Usługi oferowane przez AMB Anna Morzy-Brzosko nie zastępują psychoterapii, leczenia medycznego, farmakologicznego i mają charakter wyłącznie edukacyjny. Usługa nie jest diagnostyką i leczeniem w rozumieniu nauk medycznych, nie obejmuje ona porad ani sugestii dotyczących procesu leczenia, w szczególności o jakich mowa w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2020 poz. 295, tekst jedn. z późn. zm.) czy w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2020 poz. 514, tekst jedn. z późn. zm.). W przypadku konieczności ustalenia formy procesu leczenia Kupujący ustala ją z właściwym lekarzem.
  2. AMB Anna Morzy-Brzosko zobowiązuje się do realizowania programu zgodnie z indywidualnym planem działania; odbywania sesji oraz konsultacji mailowych i przez Internet; bieżącego omawiania postępów Uczestnika; niezwłocznego odpowiadania ma maile Uczestnika, nie później niż w ciągu 72 godzin od ich otrzymania, z przyczyn technicznych lub losowych czas odpowiedzi może ulec wydłużeniu.
  3. AMB Anna Morzy-Brzosko oświadcza, że posiada stosowne wykształcenie i doświadczenie w prowadzeniu danego rodzaju usług oraz dołoży należytej staranności w wykonywaniu powierzonego jej zlecenia.
  4. Akceptując niniejszy Regulamin, Kupujący oświadcza, że został poinformowany o obowiązku podawania danych zgodnych z rzeczywistością, niezbędnych do świadczenia Usług oraz że z uwagi na charakter świadczonych Usług, jest on w części odpowiedzialny za efekt świadczonych usług.
  5. Zawarcie Umowy pomiędzy Kupującym a AMB Anna Morzy-Brzosko następuje na skutek indywidualnych ustaleń ze Sprzedającym w drodze ofertowej, przy czym szczegółowy tryb został określony w §4 Regulaminu.
  6. Cena Usługi widoczna w Ofercie podana jest w polskich złotych i zawiera podatek od towarów i usług (cena brutto). 
  7. Wszelkie terminy realizacji usług liczone są zgodnie z ustaleniami Kupującego ze Sprzedającym, z uwzględnieniem zakresu usług, o jakim mowa w §3 ust. 1 Regulaminu.
  8. Płatności są realizowane poprzez przelew na rachunek bankowy AMB Anna Morzy-Brzosko.

§3 Zakres usług świadczonych przez AMB Anna Morzy-Brzosko.

  1. AMB Anna Morzy-Brzosko, w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, świadczy następującego rodzaju Usługi:
    1. Konsultacja wstępna
    2. Spersonalizowane Programy Rozwojowe
    3. Jednorazowe konsultacje
    4. Sprzedaż produktów cyfrowych
  2. Wyboru usługi dokonuje Kupującego poprzez wybór opcji zawartej w Ofercie, o czym mowa w §4 Regulaminu.
  3. Wybrany Program Rozwojowy rozpoczyna się z chwilą opłacenia dostępu do Produktu lub, w przypadku Usługi, uregulowania całości opłaty lub z chwilą opłacenia pierwszej raty, chyba że Kupujący nie wyrazi zgody na niezwłoczne rozpoczęcie świadczenia usługi zawarte w §4 ust. 6 Regulaminu. Wówczas Usługa rozpoczyna się po upływie 14 dni. Usługa kończy się z chwilą odbycia ostatniej sesji.
  4. Zgoda na niezwłoczne rozpoczęcie świadczenia Usługi powoduje rozpoczęcie trwania Usługi i kończy z chwilą jej zakończenia, po odbyciu ostatniej sesji. W wyjątkowo uzasadnionych przypadkach, po zgłoszeniu na adres mailowy annamadkaboska.pl i uzasadnieniu sytuacji, istnieje możliwość wydłużenia czasu trwania programu, nie dłużej niż na dalsze 3 tygodnie liczone od chwili zgłoszenia, za pisemną (mailową) zgodą AMB Anna Morzy-Brzosko.
  5. Sesje odbywają się przez Internet, przy użyciu aplikacji Zoom/gmeet lub Teams, w godzinach 9-15 poniedziałek-piątek i konkretnie ustalonych pomiędzy stronami.
  6. W czasie konsultacji wstępnej i sesji, Kupujący i AMB Anna Morzy-Brzosko, omawiają szczegóły współpracy, w szczególności w celu określenia, na co Kupujący powinien zwrócić szczególną uwagę w celu osiągnięcia najlepszych efektów po zakończeniu Usługi.

§4 Zawarcie umowy i realizacja

  1. Procedura zawarcia Umowy z AMB Anna Morzy-Brzosko odbywa się poprzez potwierdzenie Kupującego, drogą mailową, na którą część Oferty się decyduje.
  2. W następstwie złożenia Zamówienia AMB Anna Morzy-Brzosko niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie Kupującemu stosownej wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej, udostępniony w trakcie składania Zamówienia. Wiadomość wysyłana przez AMB Anna Morzy-Brzosko zawiera co najmniej oświadczenie o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Z chwilą otrzymania przez Kupującego powyższej wiadomości zostaje zawarta Umowa pomiędzy Kupującym a AMB Anna Morzy-Brzosko.
  3. W celu skutecznego złożenia Zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
    1. kontakt ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty email,
    2. wybór konkretnej usługi,
    3. ustalenie terminu realizacji zamówienia,
    4. dokonanie płatności.
  4. Z chwilą akceptacji Oferty Kupujący potwierdza, że został poinformowany, że w przypadku działania jako Konsument
    1. rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, a następnie wykonanie prawa odstąpienia od Umowy po zgłoszeniu takiego żądania, spowoduje obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy, na co wyraża zgodę;
    2. utraci prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli AMB Anna Morzy-Brzosko wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez AMB Anna Morzy-Brzosko utraci prawo odstąpienia od umowy, na co wyraża zgodę;
    3. zobowiązany jest do podawania danych zgodnych z rzeczywistością, niezbędnych do świadczenia Usług oraz że z uwagi na charakter świadczonych Usług, jest on w części odpowiedzialny za efekt świadczonych usług.
  5. Brak zgody na warunki wskazane w ust. 6 uniemożliwia skuteczne zawarcie umowy lub otrzymanie oferty świadczenia usług.
  6. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Kupującemu treści zawieranej Umowy następuje poprzez przesłanie Kupującemu wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej.

§5 Przełożenie sesji lub konsultacji

  1. Sprzedający wskazuje, że w odniesieniu do sesji lub konsultacji w programie rozwojowym Kupujący może przełożyć sesję lub konsultację na inny wskazany termin nie później niż na 72 godziny przed terminem realizacji,
  2. W przypadku niestawienia się na sesję lub konsultację oraz w przypadku ponad 15 minutowego spóźnienia, dana sesja lub konsultacja uznawana jest za odwołaną i nie ma możliwości jej przełożenia na inny termin,
  3. Jeżeli sesja lub konsultacja zostanie przerwana z przyczyn technicznych leżących po stronie Kupującego, może nie być możliwości przełożenia jej na inny termin.

§6 Prawa autorskie

  1. Wszelkie przekazane Klientowi w dowolnej formie materiały szkoleniowe, zlecone do opracowania ćwiczenia i zadania są łącznie określane jako „Materiały Szkoleniowe”. Autorskie prawa majątkowe i osobiste do Materiałów Szkoleniowych przysługują wyłącznie Sprzedającemu. Ponadto, Sprzedający jest wyłącznym właścicielem Know-how związanego z Usługą, które stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  2. Sprzedający udziela niniejszym Klientowi niewyłącznej licencji na korzystanie z Materiałów Szkoleniowych oraz z Know-how na terytorium Polski, wyłącznie na własny użytek związany z udziałem w Spersonalizowanym Programie Rozwojowym, na czas udziału w nim.
  3. Klient nie może z Materiałów Szkoleniowych usunąć imienia i nazwiska Sprzedającego oraz noty copyright.
  4. Klient bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedającego nie może udzielać sublicencji na Materiały Szkoleniowe i Know-how do Spersonalizowanego Programu Rozwojowego jakiejkolwiek osobie trzeciej, w szczególności nie może udostępniać otrzymanych Materiałów Szkoleniowych, ani Know-how innym przedsiębiorcom, trenerom personalnym i innym coachom.
  5. Klient nie może korzystać z Materiałów Szkoleniowych w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszej umowy, w szczególności Klient nie może kopiować, modyfikować, przerabiać, rozpowszechniać, opracowywać, udostępniać Materiałów Szkoleniowych w całości ani w części.
  6. Bez pisemnej zgody Sprzedającego, Klient nie może tworzyć innych utworów na podstawie Materiałów Szkoleniowych i Know-how, ani wykorzystywać ich w innych utworach w całości albo w części.
  7. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszej umowy, Sprzedający może żądać od Klienta odszkodowania na zasadach ogólnych. W przypadku naruszenia praw autorskich Organizatorowi przysługują dodatkowo roszczenia na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W przypadku naruszenia Know-how Organizatorowi przysługują dodatkowo roszczenia dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

§7 Poufność

  1. Sprzedający zobowiązuje się do zachowania całkowitej poufności co do wszelkich informacji związanych z Klientem, które powziął w ramach świadczonych usług oraz treści wszelkich rozmów z Klientem oraz jego współpracownikami.
  2. Prowadzący nie dzieli się żadnymi informacjami uzyskanymi od Klienta w trakcie trwania Usługi i danymi Klienta z osobami trzecimi, zarówno w czasie trwania Usługi, jak i po jej zakończeniu.
  3. W przypadku naruszenia przez Sprzedającego postanowień niniejszej umowy, Klient może żądać od Sprzedającego odszkodowania na zasadach ogólnych. W przypadku naruszenia poufności informacji dotyczących przedsiębiorstwa Klienta, Klientowi przysługują dodatkowo roszczenia dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

§8 Reklamacje

  1. Podstawa prawna i zakres odpowiedzialności AMB Anna Morzy-Brzosko względem Kupującego, jeżeli sprzedana Usługa posiada wadę (rękojmia) zostały określone w przepisach prawa powszechnie obowiązujących, w szczególności w Kodeksie cywilnym.
  2. AMB Anna Morzy-Brzosko zobowiązana jest wykonać zamówioną Usługę w sposób zgodnie z Umową przy zachowaniu należytej staranności, natomiast zamówiony Produkt dostarczyć bez wad.
  3. Kupujący posiada możliwość złożenia reklamacji: w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: annamadkaboska@gmail.com oraz pisemnie (korespondencyjnie) na adres: AMB Anna Morzy-Brzosko, ul. Wiedeńska 94AK, 02-962 Warszawa.
  4. Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz żądania sposobu wykonania Usługi zgodnie z Umową albo wydania Produktu zgodnie z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, jak również danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to oraz przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez AMB Anna Morzy-Brzosko. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  5. Udzielenie odpowiedzi na reklamację przez AMB Anna Morzy-Brzosko następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej doręczenia albo otrzymania na adres poczty elektronicznej.

§9 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Konsumentów drogą mailową jest Sprzedający. 
  2. Kontakt w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możliwy jest pod adresem annamadkaboska@gmail.com.
  3. Dane osobowe przekazane w związku ze złożeniem zamówienia przetwarzane są w celu realizacji zamówienia, a podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
  4. Po zrealizowaniu zamówienia, dane przetwarzane będą w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Do czasu upływu przedawnienia roszczeń nie jesteś w stanie skutecznie sprzeciwić się przetwarzaniu Twoich danych.
  5. Ponadto, po upływie okresu przedawnienia roszczeń Sprzedający nadal będzie przechowywać Twoje dane w celach archiwalnych, w szczególności w celu identyfikacji klienta powracającego, co również stanowi prawnie uzasadniony interes Sprzedającego, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. 
  6. Po upływie okresu przedawnienia roszczeń Kupujący może jednak sprzeciwić się przechowywaniu przez Twoich danych, co spowoduje ich usunięcie z bazy.
  7. Faktura wystawiona Kupującemu będzie przechowywana w ramach dokumentacji księgowej Sprzedającego przez okres wymagany przez przepisy prawa. W tym zakresie podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wywiązywanie się z obowiązków nakładanych przez przepisy prawa.
  8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Kupującemu przysługują następujące uprawnienia: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych było warunkiem złożenia zamówienia.

Wszystkie informacje dołączone są do maila potwierdzającego Zakup Usługi.

§10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  2. Kupujący będący konsumentem ma prawo skontaktować się z AMB Anna Morzy-Brzosko w celu uzyskania pomocy w zakresie skorzystania z uprawnień do pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, w tym informacji z ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U z 2016 poz. 1823 z późn. zm.).

§11 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Z zastrzeżeniem § 4 ustęp 5 Konsument, który zawarł umowę w trybie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument ma prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży:
    1. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: annamadkaboska@gmail.com
    2. pisemnie (korespondencyjnie) na adres: AMB Anna Morzy-Brzosko, ul. Wiedeńska 94AK, 02-962 Warszawa.
  2. Sprzedający wskazuje, że zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawowe prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli AMB Anna Morzy-Brzosko wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez AMB Anna Morzy-Brzosko utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez AMB Anna Morzy-Brzosko o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednakże nie jest to obowiązkowe.
  4. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się:
    1. dla Umowy sprzedaży, w wykonaniu której AMB Anna Morzy-Brzosko wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności na Kupującego będącego konsumentem – od objęcia Produktu w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy sprzedaży, która: obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
    2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia Umowy.
  5. AMB Anna Morzy-Brzosko ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. AMB Anna Morzy-Brzosko dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący będący konsumentem, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
  6. W przypadku Usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od Umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie ceny lub wynagrodzenia.

§12 Postanowienia końcowe

  1. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
  2. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na podany adres e-mail). Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się̨ odpowiednie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Sprzedający oświadcza zamiar i wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu konsumenckiego. W ostateczności sprawę rozstrzyga właściwy rzeczowo i miejscowo sąd powszechny.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną; dla konsumentów – przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego.